fredag 12. juni 2009

brave new world for me...

Bildene i dag er fra stua slik den så ut denne uka. Kjøpt fin-fine blomster til salongbordet så da måtte jeg bar forandre litt på stæsjet i vinduskarmene slik at det sto i stil!

Nå for tiden driver jeg og lærer meg mer om bildebehandling og redigering, sånn at jeg etterhvert kanskje får til å lage en litt mer fancy utgave av bloggen min. Etterhvert som jeg surfer mer og mer rundt på de forskjellige bloggene blir jeg både inspirert og litt avskrekket av å se hvor utrolig mange lekre og kreative blogger som finnes der ute på internettet...Den nyeste oppdagelsen er bakgrunnene fra the background fairy.-helt fabelaktig!



Enn så lenge er det vel bare noen yderst få (men fantastiske!) dame-mennesker som følger denne bloggen, så da kan man jo unne seg å eksperimentere litt med lay-out enn så lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar