tirsdag 27. juli 2010

sommersysler 2

Dagene går jammen fort! Sensommeren er et faktum og om bare en litn uke begynner gullungen i barnehagen, mannen har allerede kommet seg tilbake på jobb og jeg blir mer og mer full av barn og klar for fødsel. Innimellom er jeg så ulidelig slappolainen...sånn som i dag feks... huset flyter,- det er ivertfall på ingen måte bloggbart, men jeg tror faktisk jeg skal prioritere en liten lur fremfor stæsjing og rydding-hehe...benytter sjansen når lillegullet sover!
Heldigvis er jeg ikke like slapp hver dag, så det gjelder å ta masse bilder de dagene jeg fyker rundt som en kule, bokstavelig talt, og planter og rydder og baker og traller og sånn!

Sensommer er deilig og jeg koser meg med små aktiviteter, og nær og god familie og venner Jeg er så glad for at alle akkurat nå er friske og glade og med relativt små og hjemmekjære problemer og livet er slettes ikke det verste man har i dag heller!!mmm...dags for sovings i soffan nå....zzzz....see you!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar