søndag 14. november 2010

Farsdag

Denne helga har jeg lurt mye på hvordan jeg skal dekorere bordet til lillesnuppis barnedåp. Tror jeg begynner å komme i mål nå snart,- muligens blir det noen småsaker i tillegg, vi får se... Nå må jeg skrive lister, slilk at jeg får litt orden på alt som ordnes og fikses skal før den store dagen...og kjære,kjære vene....jeg håper inderlig at lillesnuppi har en god dag på søndag, med mye søvn og smil og gyyying... og lite skrik... Og i dag har det vært farsdsag og vi har truffet hele familyen og vært rundt og blitt traktert på hele tre gårder!! -en kjempefin og hyggelig dag, og nå er vi slitne og på vei til køys hvert øyeblikk!! (melody gardot-konsert på tv for meg og litt pakkings i kjelleren for gubben først, men så, SÅH-er det rett til køys!!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar