onsdag 28. september 2011

litt inspirasjonsbilder på en regntung onsdag

Jaja, gårsdagens foreldremøte vakkert overstått, ned 4,7 hos grete, eldstebarnet hjemme med ondt i armen, jentegull fornøyd og i barnehagen og snart skal jeg selv på jobb, ut og gå tur i regnværet. Kjenner meg litt hverdagssliten,- vi diskuterer økonomi og elektrikerregninger versus romantiske turer/ interiørblad og slikt, og det er jo aldri morsomt når fornuften må seire...

Jeg har annonsert at mine ti store satt av til paris-tur til våren er hellige, så da har jeg også gått med på et stille asket-aktig liv i oktober! jaja,- tenker som så at jeg får heller være mye ute i skog og mark og finne glede i å sutte på greiner og mose feks i god grete-stil, og så komme vakker og fornyet ut mot jul!! Dette skal jommen bli bra faktisk!!



Mitt nye liv: ser du det ikke for deg?? jeg traller vakker og sinnsykt tynn rundt i skogen og binder små kranser og slikt....

Eller lager noe fint av alt formingsmaterialet som jeg faktisk har liggende?

Eller leser noen av de uleste bøkene i biblioteket mitt kanskje??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar