tirsdag 25. august 2009

Sensommer i stua!

Nå har jeg endelig fått somlet meg til å ordne litt i stua, så nå er det over og ut med sommerens halvromantiske hvit-grønn-glass-stil og inn med sterke farger igjen!
For tiden er det turkis som gjelder i stua, etter at jeg fikk kommet meg på Indiska i sommerferien og shoppet enda mere stæsj og puter-hihi!! I tv-hylla vår er det mr. man som har rydda og dekorert denne gangen, og det ble riktig vakkert syns jeg!

Glassbollen for flytelys har kommet opp igjen, denne gangen med sånne telys-flyteglassgreier som er mye, mye lurere enn det gamle strevet med å unngå å splæsje vann oppi flytelysene! Tar en litt "frekk" vri med oransje lys til alt det turkise.


Bobla vår har fått ny plass oppå skjenken vår og nå har jeg minst mulig saker oppå der, - kjennes godt å ha noe helt enkelt å hvile øynene på når jeg sitter i sofaen og skuer utover... Vurderte forresten alvorlig å bake eplekake i dag, men da jeg kom hjem fra butikken med all slags varer innså jeg at jeg ikke hadde kjøpt egg...og da ble jeg så forvirra at det kunne være det samme med alt!!! he he... når jeg tenker meg om så var det foresten like greit...Grete Roede-kurs begynner i morgen, og eplekaketanken var et slags desperat, siste sukkerbombe-deiligspisekoseskrik fra min side...
Så nå får eplene ligge litt på bordet og pynte opp i kveld, og så er det vel slik spise som er kvelds-kosen fremover!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar