søndag 10. januar 2010

å blogge eller ikke blogge...

januar er i full gang og første uke på jobb er fullført...det er også helga, og i morgen er det på an igjen,- begynner på jobb klokka sju! Jobben, lille gullungen og livet generelt tar stort sett det jeg har av krefter for tiden, og blogging må desverre legges langt ned på lista over ting å prioritere...sukk...men jeg kommer sterkere tilbake etterhvert, thats for sure! Så...innleggene fra meg kommer til å komme mye sjeldnere fra nå av, men skal kose meg litt med det innimellom. Denne gangen er bildene fra min nyervervede sinkhus-landsby fått i julegave. Har puttet en lyslenke inni, så nå skinner den vakkert dagen lang!
Nå må jeg hoppe til køys og få skjønnhetssøvnen...lille bollabing i magen er nå 10 uker gammel, og søvn og babykokings er toppers og førstepri!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar