fredag 1. januar 2010

Godt nytt år!

Prosit neujahr! Vi hadde en alldeles fabelaktig nyttårsaften og koste oss masse. Nå har vi som tradisjon at vi går i fakkeltog og så ser vi på fyrverkeri i parken etterpå. Lille gullungen var med, godt polstret og pakket inn i vogna og med hørselsvern på ørene. Fyrverkeriet var flott og vi var lykkelige!
2009 var for meg det mest fantastiske året sålangt i mitt liv, jeg er så utrolig takknemlig for alt det gode og fine i hverdagen min. 2010 blir spennede også...Mange utfordringer og eventyr venter, og allerede om to dager skal jeg pangstarte på jobb igjen... Driver intenst med positiv tenkning og forsikrer meg selv om hvor fabelaktig gøy, intressant og utviklende det kommer til å bli! Ellers så har jeg i julen tatt fullstendig avstand fra min forhenværende venninde Grete, og i den anledning liksågodt lagt på meg tre kilo igjen...hmm...sukk...blir egentlig ganske godt å få i gang hverdagen og trening og diett igjen. Men i kveld har jeg kost meg med MADMEN på dvd og pottis og dip og det er desverre deeeeilig det også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar