onsdag 30. desember 2009

julefryd og fred

Jajamennsann, en bitteliten oppdatering fra meg...
Julefreden begynner å senke seg, vi har hatt en fantastisk fin juleuke med masse besøk og festligheter, familie og gode venner. Masse god mat og godter har vi også spist, vi har på skift vært litt julesyke, men nå er i alle fall formen min god igjen. Første arbeidsdagen etter permisjonen nærmer seg med stormskritt så nå krampekoser jeg meg med de siste dagene med fri. Men hallo, det blir selvfølgelig også deilig å få hverdag, rutine og arbeidsutfordringer på plass igjen også!
I år er det beige juleduk på spisebordet, duken har svigermor i sin tid brodert til mannen og er helt fabelaktig håndtverk og vakker. I fjor var den ikke oppe i det hele tatt, så i år var det på tide!
jeg har vært så travelt opptatt med alle planene våre sålangt denne jula at det har blitt tatt minimalt med bloggebilder, men jeg skal ta meg en runde med kameraet igjen snart...Og i morgen skal vi drikke nyttår-saften igjen!! hurra!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar