fredag 11. desember 2009

en liten oppdatering

Sukk...lilleprinsen min, verdens beste gullunge, har endelig fått med seg at han selv kan utforske sine omgivelser...Nå skal alle skuffer åpnes, utforskes og helst tømmes og han reiser seg overalt hvor det antydningsvis er mulig. Bjarnefarens alfabetiserte, ny-organiserte og vaskede bokhylle får også gjennomgå...Dagene går med andre ord mye med til å passe på når prinsen stadig finner på nye sprell som mor ikke engang hadde tenkt på i forhold til barnesikring og sikkerhet...nok en gang sukk...(riktignok litt sånn derre "jaja, de-søte-små-finner-jo-på-så-mye-rart-jeg-er-tålmodig-inkarnasjon-av-den-gode-mor"type sukk, men dog...hehe...)

Oppi gullprinsens utforskning av nye jaktmarker forsøker jeg å ordne og stæsje til jul også altså. kransekakestengene ble nydelige denne gangen, og nå er de faktisk både suksessfullt stekt, sjokoladepyntet og prekivert i cellofan-pakninger, klar til å julegaves!
Den ultimate styrketesten for denne damen er hvorvidt jeg klarer å unngå å spise opp gavepakkene...Derfor har jeg son nevnt pakket dem inn i cellofan og knytt haaaardt igjen! (men er det sååå om å gjøre så har jeg jo saks da! moahahaha!!!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar