tirsdag 8. desember 2009

Presanger, presanger

Som tidligere nevnt så har jeg i år sett for meg at jeg skal pakke inn julegavene på lekkert vis...I dag har enda to pakker fått stæsj og pønt og blitt dokumentert. Jeg er jo liiitt i tvil, er det fint eller fjollete...-men velger å tro på fint! Tanken er at alle som kan tenkes å sette pris på det skal få en flott innpakket gave fra oss/meg i år. I går var vi ute og tok bilder til årets nyskapte tradisjon, nemlig selvproduserte artige julekort til fjern og nær, så i dag tok jeg liksågodt og lagde pakkelapper av noen av bildene også. Og bare vent, et postkort venter på DEG(ja, du ja!) anyday now! Må bare ha meg en kveld med litt vin og julemusikk og skrive-kort-inspirasjon først...-kanskje i kveld??
Så...det er deilige dager gitt, lillegullet sover formiddagshvilen sin og mor har krefter og overskudd til å blogge og bake og dolle-pakke gaver og photo-shoppe og slikt! For en fabelaktig luksus og for et deilig liv! I love velferds-staten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar