mandag 16. august 2010

På overtid...

Dagens bilder er inspirasjonsbilder til bryllupsdrømmerier,- noe skal en jo ha å drømme om og kikke litt på når man sitter her, -bantung og lei...
Jepp...ser ut og kjenner meg lett elefantaktig for tiden, lille beibisen har åpenlyst ingen hast og her sitter jeg da..."fanget" hjemme, fordi jeg ikke tar sjangsen på at vannet går og jeg må legge meg ned og bli henta av ambulanse , type inne på Hennes og mjauritz eller noe...hehe...
Århundrets sjanse til å blogge og stæsje og ordne masse muligens, men jeg er så sliiiten....
Seng og sofa benyttes hyppig, heldigvis blir lille gullprinsen aktivisert og passet av besteforeldre, ellers hadde jeg slitt no voldsomt!
Inn igjen på sukehuset for ny kontroll og vurdering igjen i morgen,- sannsynligvis annenhver dag fremover nå, inntil lille gullsnuppa kommer. Jaja, I am ready to go-ready to go-ready to go!!!( jeg og Jodie liksom)
mmm...deilig å drømme om vakre omgivelser og en vakker , slank og brun myself...kjærlighetsærklæringer, søtsuppe og kul design, vin og champagne og greier og greier... -velvel...-kommer tid-kommer råd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar