onsdag 20. oktober 2010

Tilstandsrapport...

Det er onsdag, klokka er kvart over tre... Jeg har vært på besøk hos yo og ye og da jeg kom hjem måtte jeg gå over dette rothuset som en liten virvelvind, så nå er alt på stell igjen til mann og guttegull kommer hjem.
Middagen er på kokings, det er dekket på, oppvask ryddet inn, benker sjainet, stua ryddet, klær,rot og gud vet hva er ryddet vakkert tilbake på plass...lillegullznuppi sover enda i bilstolen mens mor løper rundt, og nå var det plutselig en liten tidlomme med energi og lyst til bloggings! Og i dag har snøen kommet!!

Høsten kom og gikk mens jeg var inne i babybobla mi, og nå ser det vinterlig/høstrart ut når jeg kikker ut av vinduene her i ludmilla-heimen. -Gode dager og mange spennende prosjekter!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar