mandag 17. januar 2011

Underveis...

Jajamennsann du....sånn så det ut i stua i forigårs! Men etter at Ye fikk montert opp sentralstøvsuger til oss(thank you,thank you, mr wonderful:-)) så har vi endelig fått rydda unna litt og begynt så smått den omstendelige prosessen med å støvsuge ut alt byggestøvet!
Men nå begynner i hvertfall stua å bli levelig å oppholde seg i for både store og små. jeg har satt i gang stort maleprosjekt på kjøkkenbord og stoler, -eget bloggeinnlegg om det kommer snart.

I kveld har mr man vært hjemme og passet febersyke lillegull( han får 2årsjeksel!) mens jeg og almalailabollabing har vært på shopping på cnitynord! Det ble handlet både gardiner og puter og hånduker gitt!

Her er mors lille ammestasjon: her sitter jeg og skuer ut over herligheten!
Peisen ble ordentlig fin og jeg koser meg og fyrer opp i peisen når vi er der og arbeider. lillesnuppi trives godt foran peisen!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar