torsdag 19. april 2012

vår,tralala,vår...

All right! Plutselig ser det ut til at jeg får til å lage bildene store på bloggen!! -Sånn helt av seg selv på mystisk vis faktisk, etter at jeg har tenkt på at nå må det vel gjøres snart... Og apropos -må-gjøres-snart:
 Det våres i hagen, tiltross for at det går saaakte! Det e helt fantastisk skittent og støvat overalt og æ har et vaskan av dimensjoner foran meg. Heldigvis er jo dette givende arbeid som gir raske og vakre resultater, og noe jeg koser meg med. Jeg har jo faktisk kjøpt meg hus og hage fordi jeg synes det er morsomt å pusle med slike ting.
 Frøken ludmillas "smekre bakende" setter sine spor, der hun skuer utover herligheten og drømmer om fantastiske blomster, krukker, tekstiler og sommermøbler:-)
 Litt realismebloggings, bare sånn at jeg kan ha litt før og etter-dokumentasjon liksom...hehe..
 Vindus-vask desperatly needed...
 Og gubben driver og river...snart blir det lekker skap-innredning og ordnings i garderoben!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar