onsdag 3. mars 2010

1årskontroll på helsestasjonen

I dag har vi vært på 1 årskontrollen med lille gullsnuskebassen vår. Alt vel heldigvis,- han er høy og tung som han skal være, frisk og sunn og oppegående! Så for å feire at alt sto bra til tok jeg meg en bitteliten tur innom hennes og mjauritz og kjøpte en lekker skinnjakke jeg har siklet litt på for guttungen i det siste. Tenk så kul lilleplutten min blir når han får på seg denne utover våren! I neste uke skal vi på ultralyd for lille bollabing i magen, og jeg er ganske spent. Håper selvfølgelig inderlig at alt står bra til og at babyen er frisk og fin, og så er jeg spent på om vi kan se hvilket kjønn det blir også...må innrømme at jeg unnet meg å smugkikke litt på rosa og røde blomstrede og prikkede små baby-gevanter i dag også...hadde absolutt vært artig med en liten frøken i hus, men jeg blir like glad hvis det blir en gutt altså! hmm...og som dere ser er det fullt mulig å kose seg med å stæsje og ordne litt med gutteklær også nemlig..hehe...(jåledame,- i know...:-) I dag kjennes livet lyst og deilig og jeg er takknemlig for det gode livet mitt og den finfine familien min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar