mandag 15. mars 2010

Diverse diverse,- det som skjera-bagheera...

Jaja, dagene flyr og forsvinner og der var det jammensanten dødslenge siden sist jeg blogga!! Mange søte og små prosjekter på gang, dagene er gode og vi har mange fine og artige diskusjoner for tiden. Blant annet diskuterer og tegner vi på drømmehuset når vi skal kose oss litt, og så krangler vi om økonomi og fordeling av permisjonsuker så busta fyker og tårer spretter når vi vil ha det litt kjipt innimellom ...hehe. Fremtidsplaner, reiseplaner, generell økonomi og taktikk diskuteres heftig m.a.o...
Nå har guttegullet fått sin første egne matboks og det er Blafre design (kjøpt på K) som har æren for denne finfine boksen! (Man er da blogger og moderne vet jeg...)
Gutteplutten er aktiv og energisk for tiden, så da forsøker jeg å finne på stimulerende og trivelige aktiviteter for oss alle. På lørdag gikk vi derfor ut i hagen og måkte stier og labyrint og krøp etter hverandre!
Jeg lånte mannens utevinterklær, og sett bakfra er vi rett og slett litt likere enn hva jeg egentlig setter pris på...kremt...Av og til er jeg forbløffende ujålete hva antrekk angår, ser jeg!
En liten vask av mr mans gamle biler ble det også tid til i helga. Mange fine biler her, men de luktet gusj, så en vask var på sin plass!
Og forrige helg gikk med til feiring av min elskedes bursdag, hele 39 år har han blitt faktisk!
Trivelig selskap, og vakker pynting og kakebaking og ei fin helg var det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar