lørdag 30. juli 2011

noen fine inspirasjonsbilder på tampen av dagen..

Av og til finner jeg noen artige nettsider å surfe etter litt inspirasjon på, og nå føler jeg for å dele litt av siste ukes fangst på bildefronten... Hvert og ett av dem er som sukkertøy, og jeg koser meg stort når jeg finner slikt.


Det har vært en fin uke, mye folk og action, og mere skal det bli! Nå går vi jo inn i de to mest hektiske ukene på sommeren, med konserter og utstillinger og besøk og familie om hverandre. Og i år jobbings i tillegg!!! hmmm...og jeg har det bra,- livet er godt.


Bortsett fra at jeg er litt for glad i kaker og pottis og godis kanskje...hehe... men ok, - til høsten får det bli slankings og trimmings igjen med ordentlig greteroede-kurs og friskhus-trimming...puæhhh...

En gang i tiden så nemlig frøken ludmilla slik ut... Disse dager kommer ikke igjen, den gang trente jeg 16 timer hver uke! MEN,- litt tynnere, litt sunnere, litt bedre form,- Det er oppnåelig og godt og kommer til å bli.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar