fredag 24. februar 2012

skjønne februar...

Tenk for en glede! I min lille verden nå er alle i familien friske, vi er rike og fornøyde, vi bor i fantastiske hus hele hurven, i en fredelig og vakker krok av verden! Jeg kjenner meg svært priviligert og forsøker å nyte og verdsette denne tiden hvor alt er så bra. Alle vet at livet svinger, og ingen vet hva morgendagen bringer,- derfor er jeg opptatt av å kjenne litt etter med jevne mellomrom, og faktisk count my blessings.


Skjønne februar! Med vinterkos og snø og fyr i peisen og stearinlys og tv og bøker og man kan få ha sine hårete legger i fred og være så bleik og rund man bare vil, uten at noen egentlig tenker noe over det!


Samidig som man kan kjøpe vårblomster og drømme om spiring og frø og hageplanlegging og puter og duker og lemonade og sånn i hagen også....

Ja, du store min tid og i det hele tatt...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar