onsdag 8. februar 2012

morsdag og slikt...

Det nærmer seg morsdag... I kveld har jeg lagt meg tidlig og intensjonen var å se en hyggelig jentefilm på pcn og sovne etterhvert,- isteden ble jeg sittende og se igjennom alle bildene på maskinen for å finne noen ålreite bilder av de mange mødrene... Og nå ligger det forhåpentligvis vakre hilsener ute på avisens hilsesider.



Og nå er klokka elleve blitt og jeg er så trøtt som en dupp, men forsåvidt stolt over at jeg faktisk er våken enda, tatt i betraktning at jeg har kubba i seng sånn i åttetiden hver dag sålangt denne uka... Jaja, er jo tross alt hardtarbeidende og småbarnsmor, så trøtthet må vel påregnes i disse mørketider...koser meg med blomster og lys og fiiiine familien inne enn så lenge og gleder meg til vår og lysere tider kjenner jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar