tirsdag 31. januar 2012

Atelier på loftet

Jepp, jepp,- nå begynner det å ligne på noe her... Veggene er malte og jeg har begynt å få på plass stæsj og utstyr. Har enda ikke kommet så langt som til å sjekke over maleutstyret mitt og bytte ut gamle ting og sånn, men det begynner hvertfall å ligne på at arbeidsrom hvor lille mor kan finne inspirasjon og ro mellom slagene...

Det er godt og varmt her oppe og jeg spiller vakker musikk og drikker vin og sånn innimellom når jeg holder på her oppe. Dette er primært et sted å trekke til på kveldstid i helgene.I hverdagen er det så besett mye annet man skal rekke over, se på tv, ordne og fikse før det soves, at jeg rekker ikke helt å finne roen. Men jeg gleder meg til vi får fikset gelender på trappa og får gjesterommet og toalettet fikset opp også, da blir det virkelig et flott, tre-etasjes hus dette her!! (-Jeg koooser meg med stor plass og mange rom i ekte kråkeslott-stil!!!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar