lørdag 28. januar 2012

den fineste gutten på jord!

Pimrusmontanus...- 3 år og min skjønne stjernegutt, solstråle og humørspreder. Guttungens bursdag har vært en trivelig og fin affære, med stort familieselskap i heimen i dag, fantastiske gaver og godt humør! Disse sjørøvermuffinsene hadde han med seg i barnehagen på fredag, og de ble visstnok både behørig beundret og oppspist hver smitt og smule...hehe...man er da både kreativ og førskolelærer og blogger,vet jeg...

Jaja, artig å gjøre seg litt flid en gang i blant,- vi er jo velsignet
med gode besteforeldre som innimellom henter de søte små og lar morrr og farrr få litt pusterom og tid til slike krumspring!




Og herlighet altså...på fredags ettermiddag fikk ungene styre på litt på egenhånd, og etter et øyeblikks illevarslende stillhet fant jeg dem slik...

Kremt...Jeg synes faktisk egentlig det var en svært kreativ ide å prøve ut en varm dusj med klær på! Og lillesøster får maaange gode ideer og lov til å være med på storebrors mange påfunn. De skjønne, skjønne ungene mine...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar