onsdag 18. januar 2012

Atelier, baby!

Jeg bor jo i et stort hus... nå har jeg sittet og kjent på et slags ønske om å begynne å male litt igjen, og da melder behovet for et atelier seg... Dagens bilder er inspirasjonsbilder hentet på pinterest.


Jeg har store planer om å gå i gang med å pusse opp hybelen på loftet og gjøre den om til mitt eget lille atelier...hvorfor ikke liksom, rommet står jo bare der, ubrukt og trist...

Det skal sies at det er et laaangt stykke unna fra virkelighetens loftsrom og til disse vakre bildene, men herlighet- jeg er jo glad i DIY, så dette blir artig. Målet er å bruke minst mulig penger i prosessen, så det blir å hente i kjeller og rundt omkring og la det være litt hummer og kanari enn så lenge.


Nå skal jeg ta med meg kamera og ta en liten fotorunde på loftet, sånn at dere kan få se hva jeg har å forholde meg til som utganspunkt...

-to be continued...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar