tirsdag 22. september 2009

Høstbukett

I morgen er det nok en gang klart for møte på Grete Roede-kurset og i den anledning driver jeg som vanlig og sprengtrimmer de to siste dagene...men men, det er mye bedre enn å ikke gjøre det i det hele tatt, tenker nå jeg... Jeg fikk med meg min elskede og gikk en fin tur i "elveparken" og over Rønvikjordene. Deilig høstvær og etterhvert pøsende regnvær!! Når man går tur tiltross for regnvær så vokser glorien seg så stor at det blir unødvendig med lue selv i Bodø-vinden!! Plutselig fikk jeg det for meg at jeg skulle plukke en vakker høstbukett! Det har vært bloggestopp de siste dagene simpelthen fordi jeg ikke har kommet på noe å blogge om! Jeg/ vi har jo mange prosjekt på gang på tankestadiet om ikke annet, og både huskjøp, fritidshuskjøp, bilkjøp og bilstolkjøp preger tankene for tiden...
Da er det faktisk utrolig godt å komme seg ut i naturen og trekke pusten dypt( tiltross for trim-faktoren over det hele...hehe..)
Min kjære er en trofast leser av bloggen min, og her gjør han sitt beste for å personifisere et bloggbilde på en anonym måte! -Deiligfine, festlige mannen min!
Vel hjemme måtte det en lett opprydning til og litt tente stearinlys og vips!-så var høststemningen uomtvistelig tilstede i stua!
Æ blei ordentlig fornøyd med høstbuketten! Koselig med vakkert bord og her sitter vi daglig alle tre og spiser, prater og leker! Barnestolen har vi hentet hjem fra hytta og er antageligvis min barnestol fra 30 år tilbake ( så der kommer retro-vintage-alibiet mitt!!)
Fine, fine høsten....Jeg elsker pledd, stearinlys og høstfarger. nå skal jeg i tillegg krype opp i safakroken snart med pledd, kveldsmat, te og Greys anatomy på tv, mens lille gullungen sover søtt og Mannen jobber. Livet er godt, godt, godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar