tirsdag 15. september 2009

Rød-grønn lettelse og engler!

I går kveld var det valgsending for alle penga her i huset! Min kjære, som er til tider veldig intressert i politikk hadde benket seg til i sofaen med tv`n på full måkkings og pcen på fanget, slik at han kunne følge med på flere medier samtidig! Selv er jeg vel bare sånn passelig intressert innimellom, må jeg innrømme, så jeg benket meg til med HOBBYPROSJEKT på spisebordet vårt i stua. Fulgte med jeg også da, og var til tider skjelven ved tanken på borgelig regjering (fysjom!) og jublet forsiktig med etterhvert.
Samtidig fikk jeg lagd en engel av driv-ved som jeg ble riktig så fornøyd med! Ideen til disse englene har jeg fått fra bloggen til gundam, en fabelaktig kreativ dame som jeg stadig er inne og låner prosjekter fra!
Denne engelen skal lille gullskatten få på rommet sitt etterhvert som det blir ferdig, - en engel som skal henge ved sengen og passe på mens han sover!
Jeg har laget meg en eske hvor jeg oppbevarer driv-vedsakene mine, mesteparten lånt av Mannen, som har et helt arsenal av stort sett det meste (!) en person kan komme til å trenge i enhver situasjon...(hmmm....kanskje han egentlig har et sterkt macgyver-gen??)
Dvs drill med tynt bor, ståltråd, superlim og vanlig lim og tenger i alle tenkelige former og fasonger! -Fantastisk!
Drivveden fant jeg i fjæra ved familiehytta i Skjerstadfjorden og i fjæra på Øra ved familiehytte 2 (innimellom en fordel med skilte foreldre!!)og til nå har det blitt to engler av det.
Denne engelen fikk min vakre(og stadig tynnere!) mamma i gave for en tid siden.

Dette er en virkelig koselig og artig ting å sitte og pusle med på kveldstid, så nå har jeg begynt å saumfare fjæra hver gang jeg er på tur!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar