mandag 28. september 2009

Kjøpe/selge....???

I dag har vi vært i banken, jeg og min kjære, og forhørt oss om hvordan vi ligger ann i forhold til å låne penger for å kjøpe enebolig... Bankmannen var slettes ikke uvillig faktisk, og derfor har vi avtale med en megler om at han skal komme innom allerede i morgen for å ta en uformell verdivurdering av huset.Mannen tok stor-jobben med å tørke støv inne i skapet (flinkingen!)og vasket alle glassene i oppvaskmaskinen her om dagen faktisk, så nå skinner det vakkert der hver kveld. Derfor har jeg i kveld gjort mitt beste for å få det sånn høvelig presentabelt her inne i første etasje. Nå er det ryddig og fint og målet må være å holde det sånn til utpå formiddagen i morgen. ( det kan faktisk komme til å bli en utfordring...!)

Følte for å pynte litt overfladisk med ferske blomster, men på Plantasjen drev de og pakket ut julesaker!!!!- så der var de ikke spesielt opptatte av ferske, vakre blomster nei...

Derfor kjøpte jeg liksågodt en fin orkide som frisker opp litt i gangen!


Fikk plutselig for meg (etter å ha sett x antall sånn derre opppussings/megler-program på tv) at jeg måtte prøve å få det så lyst og nøytralt som mulig, så nå er de hvite putene oppe igjen og det er hvite og brune duker og hvite lys i stakene rundt omkring. Håper han derre meglern blir litt begeistret! (Meglere er forøvrig en egen sort menneske kan det se ut som, og jeg aner vel egentlig ikke hva som får et meglerhjerte til å male...forhåpentligvis er jeg klokere i morgen ettermiddag!)



Nå er det hvertfall ryddig, vakkert og nøytralt her syns nå jeg!



Jeg har dessuten laget en ny variant av lekekrok til lille gullungen. Nå liker han så godt å sitte litt og jeg innrømmer at jeg lar han få lov å sitte litt i kroken der innimellom selv om det er fy-fy egentlig. (Forstår det slik at ungene skal ligge på gulvet helt til de selv reiser seg og jogger på butikken omtrent...hehe..)


Jaja...blir uansett spennende med meglerbesøk i morgen!
Nå må jeg absolutt skynde meg å hoppe i dusjen, - sitter nemlig her med hårfarge i håret og nå nærmer det seg 35 minutter...! UÆHHH...See u:-)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar