mandag 22. februar 2010

Da var vi i gang! I helga malte vi barnerommet og nå har vi begynt å innrede det. Alle var med og malte, også mor sjøl...jeg tok meg av lister, hjørner og maskering, mens mister man rullet på de store flatene...(ultratradisjonell arbeidsfordeling, I know, men hey- funket som en kule!
Så nå er det brune vegger, og vi har begynt med møbleringsforslagene. Jeg driver og syr gardiner, men enn så lenge er disse gode å ha når natten kommer.

Her skal jeg henge opp et "telt" , en sånn der sengehimmel,over madrassen og putene, og tanken er at det skal bli et magisk og beroligende hvilested/lesekrok for lillegull og co, stæsjet med litt lyslenker og slikt og en tallerkenhylle til de fineste bøkene.
Natt til i dag sov lillegull for første gang på eget rom! Litt kjipern for mora som savnet ham og klamret seg til babycall`en da jeg gikk og la meg, men skatten min sov godt der til i tre-tiden. Da fikk han komme i midten til mora og faren og krype godt inntil...mmm...Her skal det komme et kult barne-romskipstrykk med gullungens navn, innrammet i svart ramme og hvitt passepartout. Og har også planer om smal hylle med kroker til oppheng av kule lekesaker over langsiden av senga. Og der kommer det også kule wallstickers etterhvert når vi bare får bestilt dem fra det store utlandet...
Og her kommer det hvite hyller! Som blir vakkert dekorert med artige saker selvfølgelig! Mange tanker og ideer med andre ord og dette er to be continued etterhvert...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar