lørdag 27. februar 2010

olympiadefri lørdagskveld...


Mr man er på jobb og jeg har lørdagskvelden for meg selv i dag...Koser meg med å ikke se på ol, høre vakker musikk, spise sjokkis og surfe på nett og lese litt heller...mmm...deilig etter mange dager med skiskyting og slalom og så videre og så videre....Har også vært på plantasjen i dag og kjøpt meg litt vårstemning i form av finfine blomster, Ranunkler og påskeliljer. I dag fikk vi hengt opp hyllene inne på barnerommet og jeg har begynt å dekorere så smått...ble muligens litt overivrig og satte opp alle lekene gullungen har omtrent, så i morgen er det bare å plukke ned igjen antageligvis. Egentlig burde jeg nå sette meg ned og sy, men ekjennkjeeviijn.....skal på ake/grilltur i morgen med noen venner så varmedressen burde repareres, men shit au, er jo blitt litt av en morgenfugl på mine "eldre" dager, så satser på å få gjort det i morgen tidlig heller. Nå er nemlig klokka blitt hele 21.30, så da strever jeg regelrett med å holde meg våken...(høy gammel tante-faktor m.a.o, men husk,- jeg eeeeer faktisk gravid alltså og skylder på det for alt det er verdt!!);-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar