lørdag 18. september 2010

Haust i heimen!

Nå har jeg funnet fram høstfargene i stua, så nå går det i oransje og brunt på stæsjet.
Litt hverdagskaos er det egentlig hele tiden, og skal det bli tatt bloggebilder nå for tiden så får jeg heller være litt mere raus på hva jeg viser frem av rot...



Hmm...De nydelige telys-husene fra Walter har fått komme frem igjen, riktignok uten lys i enn så lenge.
Jaja, nå er det lørdagskveld og barna sover etter en lang og innholdsrik og fin dag. Egentlig er jeg så sliten at selv om klokka bare er kvart på ti , så er det på tide å krype til køys snart! En varm, lang dusj først, og så senga og nytt dameblad og en kopp te kanskje...mmm...nå har jeg forresten fått tilbake kameraet så nå har jeg store ambisjoner om mere bloggings i nærmeste framtid!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar