torsdag 23. september 2010

Rosa på ball!

I år har jeg jo forsøkt å så sommerblomster selv, og har hadd mye kos og spenning knyttet til dette... Nå var det jo slik at årets sommer kom og gikk mens jeg knipsa og trenkte på noe annet omtrent, så de stakkars blomstene har hatt det stritt og kaldt stakkars! Men,- bedre sent enn aldri sant-så nå-NÅ! driver blomstene og blomstrer for harde livet før vinteren setter inn.
I og med at jeg ikke egentlig hadde peiling på hvilke små spirer som skulle bli hva da jeg plantet i pottene, er resultatet blitt et litt pussig sammensurium av alle slags høyder og fasonger av rosa deiligheter!

Jaja...planen var altså at det i august en gang skulle bugne i alle bed og krukker av hjemmelagde rosa blomster som ble komplementert av det hvite og lilla som var kjøpt inn. Menmen og jaja... jeg koser meg uansett med rosa blomstervell i september og prøver på nytt igjen til neste år!















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar