fredag 10. september 2010

tobarnsforeldre på nye eventyr...

Dagene er fyllt opp av samvær,kos, lykke og kaos og følelser og logistikk sammen med den nydelige datteren min(tenk det...-juuhuuu!!), den underskjønne sønnen og mannen min! Blogging ligger stadig vekk i bakhodet sånn på kveldstid når roen senker seg, men er allikevell langt ned på prio-lista ennså lenge,- jeg skal komme sterkere tilbake om ikke så aaaltfor lenge...


Hmm...og dessuten...kameraet mitt, det fine,nye kameraet mitt er enda inne på reparasjon, og jeg sliter med å få tatt bilder for tiden...mye rare, fremmede funksjoner på lånekameraet, feks er dette bildet ikke tatt 18.03.08, slik kameraet tydeligvis mener. puhh...jaja...
mye fine turer og nydelig vær for tiden,- jeg har det godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar