mandag 28. februar 2011

Dagen i dag...

Jaja...vi jobber på spreng alle mann og ting fikses og ordnes. Allikevel går det treeegt synes jeg...Det vil si,- de store og synlige tingene som jeg lengter slik etter må stadig utsettes! Men parkett og dører kommer opp før helga hvertfall, det må jeg bare tro på...
Vaskerommet...- veggene høvelig ferdige! Og ja, vi har tatt en variant med maling kun der det kommer til å synes på den ene veggen. Jeg tar med dette bildet fordi her ser man skittentøysjaktshullet! -Det skal jammen bli bra!!
Og mr man har lagt flisekant rundt, og silikonert gruuundig. I dag har jeg ligget på kne her og skrapt med stålull og skraper for å få gulvet høvelig rent.
Her har vi bare prøvd å kikke litt på hvordan det blir med en glassdør mellom kontor og bibliotek, og jeg synes det ser supert ut! ( men det blir for guds skyld ikke denne uka!!)

I morgen skal jeg sy opp gardiner, regelrett innvie symaskinen i det nye hobbyrommet/kontoret og henge dem opp igjen. Kanskje støvsuge stua, rydde kjøkken o.l.

Her hjemme i kveld har jeg strykebrettet framme, og ser litt på tv, blogger litt, hører musikk og sånn mens jeg stryker. Barna sover søtt på hvert sitt rom enn så lenge, men det er vel bare et øyeblikk til de trenger litt kvelds-trøst og mamma-kos. Mr man er i huset og pikrer og snekrer, så vi ser ikke mye til hverandre for tiden, når han kommer hjem sover jeg som en stein, og om morgenen får han sove litt mens jeg står opp med ungene...

Savner kjæresten min en smule men trøster meg med at det går jo til en god sak... Og vi er mange tapre kvins rundt omkring på gårdene...kanskje en liten kaffekopp i morgen formiddag yo?








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar