torsdag 24. februar 2011

En fredags morgen i februar

En liten situasjonsbeskrivelse herfra... i dag sto jeg våken og opplagt opp klokka seks sammen med to skjønne små gullskatter!!!! He he... i går la lille jentegull seg klokka 7, guttegull sovnet ca 8 og ludmilla klokka 9! Da mr man kom hjem fra jobb klokka 11 sov vi dypt i dobbelsenga alle tre, så han tuslet seg inn på gutterommet og sov i fred og ro i senga der. Mens vi spiste frokost i sofaen og så på barnetv og sånn, kom vi plutselig på at vi har glemt av hele karnevalet i barnehagen!! Sånn kan det gå...heldigvis er ludmilla en erfaren improvisatør og mr man har orden i sysakene, så da ble det en oppbrettet versjon av forrige års karnevalskostyme.
En smule for trang, men lillegutt var fornøyd og lagde ablegøyer og showet for oss!

Verdens fineste klovn i farta! Og mor og far med litt dårlig samvittighet for at vi ikke har kjøpt nytt og fancy karnevalsstæsj! jaja...man lærer seg å senke ambisjonsnivået sånn innimellom.


Og så er det et fabelaktig vær ute!!! Pøsende regn og iskaldt og snøfonner og det ene med det andre. Mr man har vært ute og måket seg svett og våt og kald, og rapporterer om glasur på begge bilene, skare-aktig, blytung, våt sne, stans i flytrafikk og det ene med det andre!

Jeg er i dag spesielt takknemlig for permisjon og glimtvis stille og rolige tilstander i heimen. Lille jenteskatt har hatt seg en liten en på øyet, så jeg har hatt 40 minutter med te, pc, blad og ro. I tillegg er det relativt rent og ryddig her, siden huskjøperne var innom og kikka her i går. Nå våkner lille rosenknoppen min, så da skal jeg hive meg i gang med dusjings og pakkings og slikt. see ya!

1 kommentar:

  1. For et MAGISK og knusbedårende bilde av Lille jenteskatt!!!

    SvarSlett