onsdag 16. februar 2011

Kaos/ kontroll...

I dag har vi spist middag i nyhuset! Lasagne, salat og hvitløksbrød...mmm...Nye gardiner til kjøkkenet er kommet opp og lille mor koser seg med å dolle med duker og lys og servietter og sånn midt oppi det som egentlig er en byggeplass enda.
I dag har jeg tatt meg en god runde med ryddings i gangen, men det monner liksom så lite enn så lenge.

dette er etter at jeg har rydda ganske masse her...-hahahaha!(hysterisk latter)
oki,- nå er det tre uker til bursdag og innflyttingsfest, og såvidt jeg kan forstå skal det være mulig å få opp dørene og legge gulv i gangen pluss male trappa innen den tid! Og titusenhundremillioner andre ting som også skal gjøres selvfølgelig har vi tja...kanskje 5 uker igjen på før vi flytter inn for alvor.( badet i andre etasje har jeg ikke tatt med i betraktningen engang i dette regnskapet) jaja...hmmm...
Vaskeromsinnredningen står (u)tålmodig og venter på at tusen strøk med diverse malingspakkellimtapetaktignoe skal bli ferdig.
Som du skjønner er jeg innimellom en smule utålmodig og forbalt, men det er bare helt utenpå. Inni meg er jeg nemlig verdens heldigste og lykkeligste.


And i think to myself....what a wonderful world.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar