torsdag 17. februar 2011

Haba haba!

Litt etter litt...nå begynner tingene våre å komme på plass i hyllene. Man kan komme til å flire litt i skjegget av mr mans lengsel etter kategorisering og alfabetisering, men når det kommer til stykket så er jeg svært imponert og glad for at han har ordnet så vakkert på kontoret og biblioteket. Aldri mer skal jeg behøve å scanne fra gulv til tak, mens jeg mumler "har en følelse av at coveret var rødt-aktig" for meg selv...-nå er alt sirlig alfabetisert! ( min utfordring blir å la det fortsette slik...)
Vi har så smått begynt å tenke på belysning og traver rundt i byens butikker på leiting etter lamper, handtak, skyvedører osv osv
Tepper vurderes og prøves og i går holdt jeg på å besvime da mr man plutselig lurte på om ikke det kanskje hadde blitt fint med det persiske teppet i biblioteket!! knis...

Og pocketbøkene er godt på plass i biblioteket! og enda har vi masse plass!! ahhh-deilig.

Og i dag kjenner jeg meg svært oppløftet og optimistisk på vegne av flytting og opppussing, og akkurat nå er det tre herrer i sving i nyhuset, så her blir det ornings!! jippi!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar