onsdag 30. juni 2010

Blomster og soool!!

Jippiiii!! endelig en deilig sommerdag! Og seee,- så fint! Nå er skvalderkålen kun et minne akkurat her og jeg har pønta og ordna langs husveggen. I dag har jeg vært superaktiv og summet rundt som en flittig liten bie og ordnet og plantet med små prikkelfengran mine. En tur på Plantasjen ble det også, og takket være at gullungens snille tante tutti ble med som barnevakt inne i butikken, fikk jeg endelig gått litt shoppe-bananas på blomster og stæsj! Og når mannen er på jobb danser jeg på bordet og bruker masse penger -på deilige blomster og saker-hirrhirr!
Det gikk primært i lilla og hvitt på dagens shopping, og når mine egne hjemmesådde små spirer forhåpentligvis blomstrer kommer det til å bli en romantisk sommerfest i rosa, lilla og hvitt. Og jeg koser meg med plantingen og planleggingen, selv om det jommen ikke er like enkelt alltid å få det vakkert og harmonisk. Jeg er stadig vekk på inspirasjonsbesøk hos yo og ye, som virkelig får det til med stil,- sommer etter sommer!

Og dette nydelige lille hjørnestativet måtte jeg bare ha! Det passet utmerket inn i kroken på verandaen, og jeg er fornøyd. Snirkler og smijern og greier og greier...
Nå er det ordentlig fargesprakende cocobahia-tropisk stemning på sittegruppen på verandaen...-liksågodt å ta den helt ut, fant jeg ut i år! Leveggen har riktignok ikke fått maling enda, men kommer tid kommer råd og snart blir det vel! (Jeg har satt svigerfar på saken!!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar