fredag 11. juni 2010

Ludmilla 32

Den 3. juni fylte jeg trettito år, og feiret dagen med nær familie, stille og rolig i heimen. Slik ser stua ut nå etter at jeg bla.a fikk nytt gulvteppe i bursdagsgave fra Mr. man. Har lenge siklet på et slikt ett og endelig er det her. Både mor og barn har til tider vært å observere i horisontalen, kosende med teppet,-fine,fine teppet! hehe..det gjelder å glede seg over de hverdagslige tingene, sant??
God økonomisk støtte til speilrefleksaktig kamera fikk jeg også, noe jeg åpenlyst trenger, bildekvaliteten å dømme etter...
Fra tante gullskij fikk jeg nyyydelige pioner som har vært til stor glede hele uka igjennom-love it! Men nå er det jommen blitt ny helg igjen etter to ekstremhektiske dager på jobb, og blomstene skal byttes ut med friske, nye i morgen! Da skal vi til byen på "Sentrumsdagene" og kikke litt på sommerbøker, sykkel, kamera og lignende små luksus-saker..mmm....før vi setter kursen mot hytta på Soløyvannet som skal befares og vi skal planlegge artige prosjekter med svigers!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar