onsdag 23. juni 2010

Hverdagsliv/ ferie

Da var endelig ferien begynt, og med barnefødsel og permisjon i nærmeste fremtid betyr det at jeg ikke skal tilbake på jobb igjen før om et år! wow... Enda sitter forrige ukes hektiske aktivitet med avslutning på jobb og kunstutstilling igjen i kroppen, men jeg driver og innstiller meg på fri og ferie nå da. Været er selvfølgelig ikkke det mest motiverende for sommeraktiviteter, men herlighet, pledd/stearinlys/varm sjokokaffe er heller ingen dårlig deal!
Og så har jeg som stort mål å lage lekre og sunne retter og kaker til oss med jevne mellomrom, og som vanlig på slutten av mine graviditeter koser jeg meg med å eksperimentere og prøve ut "ting jeg ikke kan" ...Sist ute var å bake verdens beste-kake med sommervri, dvs sitronkrem og bringebær. mmm...den ble faktisk veldig god, så nå er den på "ting jeg faktisk kan-"lista i stedet for! Og stua har fått lilla pønt og jeg koooser meg med deilig flossy teppe!
I dag er det sankthansaften og vi har tenkt oss til Bodøsjøen for å se på folk og liv og røre og spise rømmegrøt og sånn i ettermiddag. Akkurat nå sover lillegull søtt i vogna etter en fin og lang gåtur i nabolaget og til lekeplassen, så jeg skal avslutte bloggings og legge meg og ta en på øyet jeg også!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar