fredag 27. november 2009

Adventskaos...

De siste dagene har gått med til full storvask her hjemme. Nå er praktisk talt alle rom vasket på grundigste vis, og det har i perioder sett helt bomba ut! Disse bidene viser jeg kun sånn at det skal bli en slående forskjell i neste innlegg når man andektig går fra det ene rommet renere og mer adventspynta enn det andre!!;-) Spisebordet vårt har også fått seg en runde med olje, og ble både vakkert og praktisk( nå som søte, små klisj-fingre nevler på det daglig!)


Fullt kaos i går, nå har jeg heldigvis fått fjernet mesteparten av stæsjet og lagt det bort i esker til over jul. Så nå er det relativt tomt på alle hyller og bord, klart for full advents-pøntings! I dag skal jeg lage advent her hjemme, hjelpe litt til å lage adventshjem hos yowonderfullmama og dra på plantasjen etterhvert og kjøpe tuja til å ha på trappa med julelys på! hå hå!
Så...klokka er nå halv ni, jeg var supergrei og sto opp tidlig med lilleplongen i dag tiltross for at det var min "sovedag" i dag, men nå kjenner jeg at det nærmer seg tiden for en liten blund igjenn snart...gjeeesp...( mon tro om lillegutt er med på den??)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar