tirsdag 10. november 2009

Helgesysler

Mannen hadde arbeidshelg denne helga, og dermed blir den påfølgende mandagen vår "søndag" sammen, fylt med koselige famileaktiviteter og tur og sånn. Her kommer derfor seint, men dog noen highligts fra helgens aktiviteter. Blad og film...kos for la mamma når guttegullet sovnet! Søndagsmorgenen sto vi opp tildlig, jeg og guttungen og bakte farsdags-boller til førstegangs-farsdags-faren!
På lørdag kom min elskede hjemom en tur for å gi meg 30 roser som han fant på coop for en billig penge...han vet jo hvor glad jeg er i å ha friske roser i stua, så nå bugner det her! (fine, fine mannen...)







Et vennepar ga oss to bæreposer fulle med flotte barnesaker og mye er allerede tatt i bruk. Gjennbruk og byttering føles som et godt tiltak i disse miljøfiendtlige tider, og alle monner drar, sant?

På lørdag kjøpte jeg gouashe-maling for småbarn og lagde håndavtrykksbilder til barnefaren, bestefaren og morfaren på farsdagen. De ble selvfølgelig populære! Riktignok ikke enkelt å få en ni måneders gammel gutt til å samarbeide med avtrykksprosessen og det var på ett tidspunkt tilløp til kaos, med små barnemalingsfingeravtrykk all over the place...hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar