lørdag 7. november 2009

Klippe, klippe sa kjerringa/ fredagskveld på heimen...

Mangt og mye gjør meg lykkelig, og her er en liten greie som jeg har elsket hele livet!
GLANSBILDER! I går kveld da barnet endelig sov( etter mye byssing og skifting på lille gullet som var dårlig i magen stakkers)og Nytt på nytt var ferdigsett, satte jeg meg ned for å lage et fint bursdagskort til gulltantebarnet mitt som blir ett år snart. I den anledning måtte jeg fram med hobby-stæsjet...
På mannens kontor finns det masse fine saker, blant annet er det meste organisert inn i bokser fra Ikea. Og der har også jeg en boks med glansbildene mine!

Da pakken og kortet til den unge damen var ferdige bestemte jeg meg for å klippe opp og organisere glansene mine. Jeg har kjøpt flesteparten av disse glansene på nettet fra Panduro, og noen har blitt plukket med fra diverse bokhandler gjennom tidene. Noen har glitter på også...(hirr hirr)

Jeg har blitt grundig påvirket av min elskede, slik at nå ligger ikke tingene i en stor, deilig glitterdunge lenger, og nå organsiserer og ordner også jeg småtingene mine ryddig og vakkert inn i små poser og bokser!
Er de ikke herrrlige????
Etterhvert kom jeg på at hmmm...ett lite glass vin og litt fin musikk til arbeidet er essensielt, og jeg storkoste meg med Katie Melua, stearinlys, trygt, varmt og godt hjem og freden og roden...
Etterhvert kom også storgullskatten min hjem fra jobb, så da delte vi resten av vinen og snakket om dagen vi hadde hatt, framtidige prosjekter og livet og havet og sånn...
Livet er ganske fabelaktig for tiden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar