tirsdag 17. november 2009

Innmari fine bokser!!

Oki...I`m back etter en liten bloggepause. Det har vært mye aktivitet den siste uken,pluss at Mannen har okkupert pcen dagen lang ( han er nemlig ansvarlig for å redigere tidsskriftet til fagforeningen som han er nestleder i) Men nå er bladet ferdig og levert til trykkings, så nå er pcen atter til min disposisjon! I dag har jeg og lillegull vært en tur på plantasjen for å kjøpe ting for å lage en krans. Planen er å ta ned noen av bildene i stua og erstatte de med advent/ etterhvert julekrans og også julekalender til meg, Mannen og lillegull.

Fant som vanlig masse artige saker på plantasjen og ble inspirert til å gå igang nå i kveld når gullungen sovnet. Derfor måtte jeg ut på en større leterunde i boder i kjelleren for å lete etter fiskesnøre. Og jøssenavn...TADAAA...gjett hva jeg fant i snikkarboa til mister man???

Fantastiske, flotte, deilige gamle bokser!

Mannen hadde glemt at han hadde dem, de sto sammen med masse gamle olje-bokser som han også har tatt vare på.
Boksene fulgte med huset og har ligget der nede og bare ventet på at jeg skulle komme og elske dem, tenker jeg!
Ble helt overivrig av de fine boksene jeg, så da ble det prioritert å bloggefotografere framfor å fortsette lett håpløs jakt på fiskesnøre nede i skattkammeret.

Og oi...nå er det visst tid for Greys anatomy ja, så da blir det kranselagings en annen dag!


Lover at det ikke blir så lenge til neste innlegg(mamadarling!)Nå må jeg skynde meg å koke te og få på tven og sånn....Tudeluuuu!! ( er i kjempehumør nå ja!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar