søndag 1. november 2009

Endelig middags-selskap!


Nå er det ca tre måneder siden sist vi lagde middag til familien og jeg har savnet det! Så i går var min fine svigers-familie invitert og vi lagde viltgryte. To barnestoler for anledningen og de to søskengullbarna spiste og koste seg de også!



Jeg gjorde så godt jeg kunne for at det ikke skulle være for mye "fuzz" og styr for min relativt fuzz-free svigerfamilie, så dekoren og stæsjet var holdt på et minimalistisk nivå denne gangen...Regelrett gammeldags, rent og pent og enkelt, med nyvasket gulv og bord og hverdagsduken og hverdagsserviettene! hmm....
Men litt crazy må jeg uansett være, så i dag ble det sandkakeformer ( fått hos crazybalubafuzz-fullwonderfullmama) med telys på speil som dekorasjon. Ble riktig så vakkert, tycker nu jag...









Vi har jo kjøpt oss nytt pen-servise og jeg elsker enhver anledning til å få brukt det. Så i går tok vi fram alle de nye serveringsfatene og terrinen og det ble veldig gjennomført og stilig da maten kom på bordet.


Det var Mannen som sto for maten i går og det ble veldig, veldig godt!



Så...-nå er vi inne i en stim og jeg har skumle planer om å få alle familiene våre innom på middag en runde nå i høst, før vi setter i gang med adventslunsjer for hele gjengen!! hahaha-I LOVE IT!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar