søndag 18. oktober 2009

Bloggifisering og turkisifisering av kjøkkenet!

Denne helga har Mannen vært på loppemarked! Mens mor og barn sov sin lille formiddagslur, surfet loppejegeren rundt! Han kom hjem med denne lille skatten, funnet på Betanias loppemarked for bare 50 kronasjer! I Love it!
Da Mannen var i Tromsø før i uka, kjøpte han denne boksen til oss. Jeg hadde nemlig klagd over at jeg ikke hade noe kult sted å oppbevare barnegrøten, som helst skal stå lett tilgjengelig oppe på benken. Hos min kjære er det veldig kort vei fra tanke til handling, så vips! -nå er grøtpulveret vakkert og standsmessig prekivert i boks i samme serien som brødboksen og kjøkkenvekta.

Lørdagskvelden forløp på svært rolig vias og jeg kjeeeedet meg tidlig på kvelden, så da benyttet jeg overskuddsenergien til å bloggifisere kjøkkenet. Siden den nyervervede kakeboksen var turkis, ble det fram med mitt turkåise( det heter faktisk det på svensk!) stæsj!
Mulig jeg tok litt av, for nå er det turkise detaljer all over the place! hihi-herlig egentlig!!

Sånn her bloggifiserings-ryddings holder seg jo i nøyaktig ett sekund før det er like rotete igjen, men jeg er jo så åndli-åndli at jeg lever i nuet hele tiden! ( hehe...)Spisebordet blir nok for det meste benyttet av meg, når jeg innimellom trenger litt tid for meg selv med interiørblad og tekoppen! Men det er veldig koselig å sitte der, så kanskje jeg skal bli flinkere å servere mat der i framtida?
I tillegg til kakeboksen måtte jeg kjøpe meg denne deilige lykta i samme stil som den jeg hadde fra før. Elsker den allerede og brenner lys i dem hver morgen nå...Vi står jo opp i otta ( sånn i halv-sjutida) jeg og lille gullungen, så da tenner jeg lys og setter på P1 på radioen og så spiser vi en hyggelig og rolig frokost sammen jeg og lillegutt! Da er livet ganske herlig, til tross for at det er uhørt tidlig!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar