fredag 16. oktober 2009

Filifjarsken!!

NIKS!! Desverre ble ikke budet vårt akseptert, og vi har bestemt oss for "å ligge på været " en stund...Kanskje legger vi inn et litt høyere bud om en liten stund, men i mellomtiden får vi bare roe heeeeelt ned....hmmm....vanskelig å skulle beholde både entusiasme og troen på magien og samtidig være cool og småkynisk i forhold til spillets gang! Sååå....bare for å tenke på noe ganske annet skal jeg herved vise et litt tullete innlegg om hva en dolledame kan få seg til å gjøre en litt småkjedelig kveld alene hjemme....Jo...-PRØVE GAMLE KLÆR OG SKO!!! Det er forunderlig artig og jeg kan stå i timesvis og prøve forskjellige sko, jakker, skjerf og slikt og sette sammen festlige antrekk...

Sånn i "Real life" så ender jeg oftest opp i noe småfjongt og svart noe med et fargerikt skjerf eller smykke til, men det er morsomt å prøve litt spenstigere ting sånn i privaten, foran speilet om ikke annet! Her er klassikeren: Army boots og artige sokker eller leggvarmere!

Noen lilla pumps jeg kjøpte en gang for lenge siden....altfor trange og altfor høye, men ser kule ut på hylla i det minste...hmm...

Sånn blir det seendes ut i gangen etterhvert som prøvingen går bananas, men jeg lover at jeg faktisk har ryddet opp etter meg igjen altså!
Rare og artige jakker og kåper fra Oslo-tiden som for øyeblikket bare henger i kjelleren og samler støv...


Skinnfrakken er kul, men jeg trenger å miste ti kilo til før den sitter perfekt...per i dag så bråker den noe infernalsk bare jeg puster omtrent, + at det første mannen sa da jeg viste ham den var: Å Herregud....
hehe... God helg alle sammen!!! I dag er det bakt potet til middag og gullrekka til kvelds!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar