tirsdag 13. oktober 2009

Forlovelse!!!

TAAADAAAA!!!!

Da var man blitt fridd til på standsmessig, vakker måte! Forrige helg, vi lå og pratet på en madrass foran den åpne flammen på peisen, det var sent på kveld, barnet sov søtt og vi var i det romantiske hjørnet da mannen bestemte seg for at "this is it" og sa de magiske ordene! Sååå.....bortsett fra huskjøp og interiørtenkning så går flesteparten av mine internettsøk og drømmerier inn i bryllupsgreier for tiden! Jeg innser med årene at jeg faktisk er en ekte romantiker og jeg ønsker meg full pakke og "o-minskjønneidetgrønne"-søtsuppe denne gangen!


Hva slags bryllup vi får avhenger helt av om vi kjøper hus denne uka eller ikke, men enn så lenge så koser jeg meg med helamerikanske nettsider og deilig, overdådige kjoler, kaker, pønt og stæsj! I love it!!
For tiden er jeg mest hekta på konseptet "høstbryllup" Hva med feks 10.10.10 som dato for den store dagen????


Denne kjolen ble jeg veldig begeistret for ...
vilhavilhavilha!!!!

Et par Grete Roede-kurs til er planlagt og minus 15 kilo til sommeren SKAL jeg bare klare, sånn er det med den saken!

Jaja...sukk hjerte osv....hihi...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar