torsdag 15. oktober 2009

Verdens beste gullskattunge!!!

Tenk den skjønne gutten min.... I går fant han ut hvordan man aker seg fremover på gulvet, så nå er han overalt!! I dag har morgenen gått med til å støvsuge, koste, barnesikre og flytte planter og slikt...( jeg så bort et lite øyeblikk og da jegsnudde meg tilbake igjen var den lille munnen full av jord fra en potteplante! Jezez...
Nå er klokka halv ti, og lille prinsen min har begynt på dagens første lur. Helt utslitt!!
Vi har allerede dusja og bada, spist frokost begge to, barnesikra og barnerotet, og jeg har klipt håret til gullungen! Nå er enda mer av babypreget borte og gutten vår begynner å bli stor. Sukk hjerte!!
I går kveld pakket jeg bort noen av de mest baby-aktige lekene hans, og noen av pappas gamle kule leker ble hentet frem fra kjelleren. Plastlekene fra "gamle dager"( hehe... ) er vel full av ftalater tipper jeg, men vi tar sjansen på at det går greit allikevel, så lenge det dreier seg om et fåtall ting.
Pappas gamle Donald og klosser ble godt mottatt , og jeg bygger,- han river ned er definitivt en morsom lek for poden... Ranglen fikk guttungen i Tromsø-gave fra pappan og er blitt en yndlings! Papirklossene på bildet er i ferd med å bli spist opp og skal kastes snart...
Nå er det to timer igjen til svarfristen på hus-budet vårt går ut, og jeg er spent! Krysser fingre og tær! ( Og skal gå og ta meg en liten blund på sofaen jeg også, utslitt allerede etter all denne morgenaktiviteten og spenningen og sentimentaliteten! hihi...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar