onsdag 14. oktober 2009

Kreativ hjemme-alene-kveld....

I dag mårrest da jeg skulle kle på meg ble jeg så irritert fordi jeg overhodet ikke hadde noen kule kjoler å ha på meg! Hvertfall ingen som er både kul og komfortabel samtidig!I kveld var det regelrett ingenting artig på tv, så da har jeg tatt frem symaskinen igjen og laget meg en kjole!!! En gammel topp og et skjørt jeg ikke bruker lenger ble satt sammen til en kjole og pyntet med nyinnkjøpte blonder. Kjolen ble en smule uformelig når den hang på henger, så da ble det levende-modell-bilder i stedet...
Jeg har også hørt på deilig musikk -Melody Gardot- fått i Trømsø-gave hos min elskede! I LOVE IT!!! ( nå går den i repeat for fjerde gang og enda er jeg ikke lei!)


Resultatet ble en deilig og myk kjole med høy fransk tjenestepike-faktor over seg...hehe..



Litt knøvvel ble det underveis da jeg lenge hadde det for meg at vrange mot vrange måtte vel være en god ide??? Neeeeida, her må det læres på den tunge måten og til slutt ble det da endelig rett side inn og ut og sånn...




Nyinnkjøpt sjal passet akkurat så godt til den nyeste kreasjonen som jeg hadde håpet!
Nå blir det interessant å se om blondene tåler å vaskes og om de i såfall må strykes for å se fine ut...hmmm....da blir de relativt raskt røsket av igjen!





















På et tidspunkt var jeg såpass i en annen verden at jeg sydde på forskjellig slag
blonde på ermene...Jizez...Så selv om man er en liten smule frøken flinkis i kveld, så er det altså ingen forandring på distre-fronten...











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar