tirsdag 20. oktober 2009

Koselig tirsdagskveld

Da var jeg tilbake igjen etter to svært koselige dager hos min mor! Kjøpte nye duker og noen servietter i byen i går, så da det vakre barnet mitt sovnet, ordnet jeg i stua og byttet duker. Nå er det kun brikker og løpere som gjelder, etter at guttungen fikk fart på seg og begynner å ane mulighetene ved sin nyfunnede rekkevidde.Stilen i stua er ganske voksen, og jeg ser også at jeg for tiden foretrekker den hvite, enkle stilen.
Det blir mye rot og leker og klesvask og glass og aviser og slikt i løpet av en dag, så da er det godt at stilen som dukker fram når man graver unna dagens rot er litt elegant og enkel! Muligens blir man en smule påvirket av all denne bloggesurfingen i de tusen kritthvite, landlige, shabby chicke hjem...?
Tanken på herskapelige villaer er for tiden også medvirkende til stilen, får man anta...
Har lånt denne boka av min fabelaktige mama, og den er deilig spennende! Skal skynde meg i sofakroken med en kopp te og lese litt, før Greys anatomy begynner og mannen etterhvert kommer hjem fra jobb. Enn så lenge er det deilig og rolig her, med masse stearinlys tent og Nina Simone på spilleren...






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar